Fantasy X Reality

Fantasy X Reality

Followers

Wednesday, February 10, 2016

Maaf sangat2~

Assalamualaikum, lama rasanya tak update blog ni. Pada yang masih lagi sudi jenguk blog ni, saya ucapkan terima kasih dan buat yang sudi follow dan juga baca karya saya, saya nak ucapkan terima kasih juga... 

.
.
.
.
.
KEJAP!!!
Saya bukan tak akan update blog ni tau! Jadi pada yang masih ada lagi minat, sila2 lah jenguk. Saya akan cuba yang terbaik untuk terus update blog ni sekerap mungkin. 

Saya juga nak kongsi, saya akhirnya dah beli keyboard baru jadi mudah sikit nak taip. Nak tunggu beli komputer baru, hurm... :p

Saya juga nak beritahu, saya asalnya nak update blog ni masa cuti hari tempoh hari tetapi disebabkan saya gatal2 kerja untuk 2 minggu, jadi saya langsung tak buka komputer walau seharipun. Hebat tak? :D

Masa saya dah sampai asrama, saya masih gagal untuk membuka komputer apabila ac adapter saya tertinggal di rumah. Jadi, baru semalam saya dapat buka komputer. Maaf ya~

Janggal tak kalau baca saya membebel macam ni? Dalam blog ni, saya nak cuba praktikkan penggunaan bahasa Melayu sebanyak mungkin dan sebetul mungkin. Jadi, harap bersabar.

TERIMA KASIH,
ikhlas dari saya;
Aoi Ren

No comments:

Post a Comment

Santai ...