Fantasy X Reality

Fantasy X Reality

Followers

Thursday, September 24, 2015

Satu per satu ...

Ehem x3~
Entah untuk ke berapa kalinya, saya ingin memohon maaf pada mereka yang sudi menjenguk blog saya ini ...
Kebelakangan ini, banyak masalah timbul sejujurnya membuatkan saya sendiri sakit kepala dan juga sakit hati...

1. Ketiadaan LINE WiFi INTERNET 
Ah, tak payah nak kata lah kalau masalah ni. Memang masalah besar. Sata sendiri pun tak tahu apa masalah sebenar. Puas dah kawan seroommate saya report, jawapannya? Huh, fuis terbakar. Iyalah, kebetulan ada satu masa tu black out. Tapi tu kes 2 minggu lepas. Ini dah sampai cuti raya masih lagi tak nak settle ke? Takkan tak tahu orang nak pakai internet... Nak search research paperlah, buat assignment lagi etc... Sakit hati juga bila tengok blok line dapat je internet. Sampai bila nak kena pergi blok lain untuk guna internet???


2.Kecuaian sendiri???
Ini, tak tahulah betul cuai atau orang lain punya kerja. Disebabkan laptop ni ada banyak sangat masalah, saya dengan berat hatinya terpaksa menggunakan khidmat pakar untuk format dan fan cleaning laptop ni. Hasilnya? Ufufufu~ Tip Top! Tapi...

Selepas saya terima laptop semula dan selepas teliti, saya dapati ada satu folder yang hilang. Dan apa yang buat saya bengang, folder yang hilang, terkandung hasil karya yang saya tulis termasuklah novel Dear My Witch dan juga beberapa novel lain yang ingin saya upload ke dalam blog ni.

Oleh itu, saya minta maaf kerana disebabkan ini, saya mungkin update lewat blog ni dari yang di jangka tetapi saya akan cuba sebaik mungkin!

Ah, saya nak tanya pendapat...
1. Saya plan nak upload novel  Dear My Witch satu bab per seminggu paling kurang. Wajar ke?
2. Saya plan nak upload beberapa novel atau mini novel selain Dear My Witch. Rasa- rasa berminat tak nak baca?

2 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Ala hai....tentu sedih kan...dah penat perah otak tup2 hilang...ok utk dua2 soalan tu up loadlah lebih sikit every week....hehehe....:-)

    ReplyDelete
  2. Due2 okey...bleh je...menarik sngat...

    ReplyDelete

Santai ...